вівторок, 23 квітня 2024 р.

 

 Інноваційні технології під час змішаного та дистанційного навчання у ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою

Інноваційні технології в контексті змішаного та дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти з військовою підготовкою стають ключовим інструментарієм, особливо в умовах воєнного стану та епідемічних загроз. Ці технології спрямовані на розширення можливостей навчання, оптимізацію освітнього процесу та формування ключових компетентностей ліцеїстів.

В умовах військового стану та епідемічних загроз, віртуальні освітні середовища дозволяють учням отримувати доступ до навчання з будь-якого місця та в будь-який час. Це може включати віртуальні лабораторії, ігри та симуляції для вивчення військових стратегій та тактик.

Застосування онлайн-платформ для дистанційного навчання дозволяє створювати адаптовані та інтерактивні уроки для ліцеїстів, враховуючи їхні індивідуальні особливості та темп навчання.

Використання відеоконференцій дозволяє вчителям проводити         онлайн-уроки та консультації, а також організовувати взаємодію між учнями для обговорення тем та вирішення завдань, для консультації з ліцеїстами. що хочуть більш поглиблено вивчити предмет чи для занять з ліцеїстами , що потребують більшу педагогічну увагу через низьку успішність.

Заміна традиційних підручників електронними форматами дозволяє учням ефективно вивчати матеріал та використовувати різноманітні онлайн-ресурси для поглиблення знань.

Ігрові технології можуть включати в себе симуляції військових ситуацій, де ліцеїсти можуть застосовувати та вдосконалювати військові стратегії в безпечному віртуальному середовищі.

Для цього підбираються спеціалізовані програми можуть бути адаптовані для військового навчання, включаючи інтерактивні завдання, симуляції бойових ситуацій та використання практичних вправ.

Усі ці технології спільно створюють гнучке та інтерактивне освітнє середовище, яке дозволяє вчителям адаптувати навчання до потреб ліцеїстів, забезпечуючи доступ до освіти та збереження високого рівня навчальних стандартів у найважчих умовах. Використання таких інноваційних технологій стає необхідною складовою сучасної освіти в умовах нестабільності та викликів.

Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут визначається високою готовністю до інновацій у навчанні. Застосування сучасних технологій та навчальних платформ, таких як Google Workspace for Education та ІКАС «Єдина школа," робить ліцей піонером у створенні оптимального освітнього середовища.

Google Workspace for Education є важливим інструментом, який дозволяє ліцею ефективно працювати у дистанційному та змішаному навчанні. Основні переваги цієї платформи включають:

  1. Покращена комунікація. Використання Gmail для обміну інформацією та Google Meet для онлайн-спілкування, що дозволяє ефективно координувати роботу між учнями та вчителями.

  2. Спільна робота. Google Документи, Презентації та Таблиці стають платформами для спільної роботи, сприяючи взаємодії між учнями та вчителями над проєктами.

  3. Віддалений доступ. Незалежно від місця і пристрою, учасники освітнього процесу можуть звертатися до ресурсів, використовуючи Google Classroom.

Вчителі ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут  успішно використовують ці Google-інструменти для створення взаємодії та підтримки освітнього процесу.

ІКАС «Єдина школа» є ще однією ключовою інноваційною складовою Львівського ліцею. Ця система дозволяє управляти освітнім процесом та забезпечує:

  1. Централізована система. Усі необхідні дані та ресурси знаходяться в єдиній системі, що полегшує доступ та управління інформацією.

  2. Онлайн-моніторинг. Можливість відстежувати успіхи ліцеїстів та отримувати зворотний зв’язок через онлайн-засоби.

  3. Інтеграція з освітніми платформами: Підтримка використання Google Workspace for Education, ZOOM та інших навчальних інструментів.

Google Workspace for Education та ІКАС «Єдина школа», які використовуються в Львівському ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут під час дистанційного і змішаного навчання, не лише допомагають у підтримці якісного освітнього процесу, а й забезпечують ліцеїстам доступ до сучасних технологій, готуючи їх до викликів навколишнього світу та сприяючи розвитку їхніх здібностей.


середу, 3 квітня 2024 р.

 "Яким має бути змістове наповнення курсу "Основи правознавства" для 9 класу в обсязі 0,5 год/тиждень у 9 класі НУШ? Мої пропозиції до структури програми курсу".

 

Реформи в освіті давно стали викликом для всіх освітян. І особливо боляче коли це стосується предмету, яким живеш. Так, однією з новацій стало скорочення предмету «Основи правознавства» у 9 класі НУШ.

Аналізуючи змістовне наповнення курсу та необхідність його скорочення мимоволі виникають думки про те, що окремі недо-фахівці нехтують основними підвалинами побудови правового суспільства загалом. Так, якщо врахувати те, що у переважній більшості навчальних закладів загальної середньої освіти вказаний предмет ведуть не спеціалісти (як показує зібрана мною статистика – в кращому випадку це вчителі історії але і є випадки коли предмет веде вчитель фізкультури чи трудового навчання) то звичайно їм важко буде оцінити завдану шкоду майбутнім поколінням.

Що можна вкласти в учня за 16-18 год.? Як пояснити механізм функціонування держави? Як пояснити межі відповідальності за певні дії? Як встигнути розповісти про можливості правового суспільства?

Багато хто буде апелювати до предмету «Громадянська освіта» але його змістовне наповнення не дасть відповіді на основні питання працевлаштування чи особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх. Основні теми цього предмету не покривають недостатності знань з основ права.

Разом з тим, почавши розмову про можливості людини в суспільстві чи можна змовчати про те, як створюється і функціонує це суспільство.

Скорочуючи програму вивчення предмету ми будемо мати суспільство, що обмежено володіє інформацією щодо своїх прав, не вміє захищати свої інтереси. В результаті ми отримаємо «кишенькову» керовану державу в  якій будуть «розквітати» усі можливі форми автократії.

пʼятницю, 13 жовтня 2023 р.

 

ПАРЄ прийняла резолюцію: рф визнала диктатурою та закликала всі держави Ради Європи не визнавати легітимність путіна після завершення його чинного терміну, — очільник МЗС Дмитро Кулеба. 

четвер, 1 вересня 2022 р.

 Вітаю шановні читачі!

Ми з Вами будемо здійснювати захоплюючу подорж у світ права, будемо вчитись застосовувати його у нашому житті!!

   Інноваційні технології під час змішаного та дистанційного навчання у ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою Інноваційні технол...